Melodifestivalen!!

Ikväll avgörs det på riktigt!! Meeeen jag ska dissa festivalen ikväll.
Nu när jag väl har hittat ett fungerande internet så har jag ingen TV!!
 Och för de som undrat så hittade jag mitt kära internet i stallet av alla ställen.
 Så nu sitter jag och fikar här ute med mina två nya livvakter. De är mycket minde än den förra men de låter desto mer!

Har även träffat nästan normalt folk här i förorten. Två goa o gláa värmlänningar vettni. Så nu slipper jag höra på "överklassdialekten". Haha.
Och jag kommer stanna i kära Värmland i hela två veckor!! Ska bli väldigt skönt att få lov och bara ta det lite lugnt.

Kommentarer
Postat av: jonna

Två veckor! :D

Då måste vi ses! :)

Saknar dig <3

2009-03-14 @ 22:11:44
URL: http://jonnacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0