Utgång?

Sitter hemma idag, får se om jag ska ner på stan en sväng igen för att fixa lite till saker. Till exempel teorikurs för körkortet (hjälp). Förhoppningsvis kommer det gå bra och jag har körkortet någon gång i höst. Lite svårt att ta körkort när man bor 65 mil hemmifrån större delen av året. Men det löser sig säkert på något vis!!

Ikväll så kanske man ska dra ut och träffa lite folk. Beror lite på om vädret är bra, för jag tänker inte bli mer förkyld än jag redan är!! Sen så känner jag inte så stort behov av att festa nu om jag ska vara helt ärlig. Skönt att bara ta det lungt och känna att krafterna kommer tillbaka. Gud vad tråkig jag lät där, men så är det iallafall.

Saknar min lilla "ängel" som är i norrland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0