Internet är tillbaka!!

Anledningen till att jag inte bloggat på ett litet tag är att våra kära grannar körde av telefonledningen med sina traktorer. Så både hemtelefonen och internet har varit dött i två dygn...

Har iallafall hunnit med riskhanteringskurs , den gjorde jag igår. Måste säga att jag har hört det där minst hundra gånger redan. Ska det verkligen kosta 950kr bara för att få höra exakt samma ord som man hör i skolan minst en gång om året? Snart kommer inte folk ha råd med att ta körkort överhuvudtaget om det ska fortsätta såhär.

Var ute på ett av mina sommajobb (Wagge stuteri) och kollade runt lite extra. Herrgård, fyrhjuling, ridning, egen badplats - känner att detta jobbet blir nog perfekt för mig!!

Träffade även Sandra igår, det är nog henne jag umgås mest med nu när jag är hemma!! Hon har nästan tagit sig ur sitt "wow-beroende" också. Så nu fungerar hon ju som en vanlig människa!!;)

Idag då så har jag solat, japp det har faktiskt varit jättefint väder idag så nu är jag ganska brun igen! Sen så red jag Hamdir och lite sóti. Hamdir gick jättebra och går nu i bra form i både skritt och trav, han tar även några töltsteg om jag ber honom och han är helt ren vilket jag är väldigt glad för!!

Och nu så har jag precis kommit hem från min fösta teorilektion inför körkortet och bokat in min första körlektion så se upp på fredag runt klockan 12!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0