Försenat

Jag skulle ha skrivit i lördags, men det orkade jag inte, sen dess har jag helt enkelt inte haft tid.

Tävlingen:
Sóti skötte sig jättebra, med tanke på att jag bara har ridit han ett fåtal gånger sedan jag kom hem från Östersund. Fick iallafall poängen 5.0 och gick vidare till A-final. Sedan red jag tölten, men med 30 graders värme så gick det åt helvete rent ut sagt och han dog totalt. Så då gick jag och strök fyrgångsfinalen och åkte hem med pållen. Man ska inte klaga på att det är varmt med det är faktiskt för varmt att tävla nu.

I helgen så har jag varit i högerud och sålt öl och mat under en "hotland rodders" fest. Sen så har jag ägnat helgen åt sol och bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0