Dålig

Ok, jag vet att jag är dålig på att skriva nu när jag är hemma. Men känner att jag har roligare saker att göra.. Sen så har jag inte fixat iordning min dator efter flytten till Arvika så jag får ta pappas dator, vilket inte känns lika kul.

Men det är iallafall väldigt skönt att vara i Arvika igen, men livet är precis som vanligt. Var ute på stan förut och man träffade på massa folk, finns ju inget annat vettigt att hitta på än att gå runt på stan. Om det nu är någat att hitta på? Men jag tycker faktiskt om våran lilla stad.

Lite tråkigt att vara sjuk, men nu är jag på bättringsvägen och har faktiskt ridit igång Hamdir igen. Tog sina fösta töltsteg idag. Kanoners!! Annars går Sóti som en klocka (hmm) så nu är det bara att tävla den 27:e. Hoppas att han visar att han är en gamal och trygg häst, vilket han inte brukar visa.

Saknar redan Wångenfolket lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0