Uppdatera?

Okej, jag tror jag kommer bli lite duktigare på att uppdatera nu!!
Är nämligen så att jag jobbar på en herrgård och har hand om hela gården själv och det inkluderar ca 35 hästar också. De flesta går ute på bete så har inte överdrivet mycket att göra , men jag har ingen skjuts hem förän halv fem på eftermiddagen, sen så måste jag ut hit till nio för att fodra och sova i huset som för övrigt är på 500 kvadratmeter. Huu, tur att det inte spökar!!
  Tänkte gå ut och ta lite bilder på fölisarna sen och lägga in. Så vill ni se en massa sötisar så kolla in efter 13.00 någon gång.

Lite bilder från Festivalen



Bjuder på den


Bob hund!!!



Mando diao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0