Språk

Måste bara berätta!!
Var som sagt en sväng på Swegon igår. Precis när alla slutar vid tre så var jag lite seg eftersom jag väntar på att pappa ska duscha så jag bara var i fabriken typ. Då kommer den en man från Italien och börjar prata med mig, det roliga var att han kunde inte prata engelska och han fattade ytterst lite av vad jag sa på engelska till honom. Jobbigt läge..
 Men han pekade iallafall på en lapp med en adress på som han hade i handen. Då fattade jag att han var lastbilschafför och skulle lasta massa saker. Sprang runt hela fabriken i jakt på Kerstin som har hand om packen. Sen flydde jag så fort jag lämnat över honom till henne. Hon såg inte alltför glad ut, men det är ju hennes jobb!!



Jag, Sandra och min lilla leksak på Wagge! ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan.

Jag har frågestund på min blogg, du skulle vara jätte snäll om du skrev någon fråga. Har verkligen tråkigt och det är underhållande med frågor.

Kram

2009-07-18 @ 09:04:32
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0