Solen vart är du?

Nu i några dagar har en av mina kusiner från Göteborg varit här i Arvika. Så jag har varit ganska mycket med henne. Har även bestämt mig för en Göteborgsvisit vecka 32 med ett stopp på smögen om det är fint väder. Detta är enda veckan jag är ledig under hela sommaren!!!! Det är sååå otroligt synd om mig, eller inte. Tycker nästan det är lite konstigt att skolungdomar har så lätt att få sommarjobb när det är jättemånga arbetslösa!! Men jag klagar inte så mycket ändå för det är ju ganska soft att ha mycket jobb, särskillt när det bara regnar ute!

Jobbet här på Wagge flyter på bra, var mycket bråk mellan hästarna och mycket småskador de första dagarna men nu har det lugnat ner sig. Ska ta med kameran ut nästa gång det blir fint väder om det någonsin blir det igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0