Snart ledig!!

Har haft ett uppehåll med bloggen nu. Är inte så lätt att blogga utan internet. Visst, jag har mitt mobila men det är så dålig mottagning på Wagge så det orkar jag inte med ändå. Har iallafall fått internet hemma nu igen!!!!

Har väl inte hänt speciellt mycket sen sist. Ska jobba sex dagar till sen har jag faktiskt ledigt i en vecka. Då blir det Smögen och sedan Göteborg!! Får se i vilken ordning det blir, beror på vädret. Sen så är det jobb på Swegon i en vecka och eventuellt en extra vecka. Sen så börjar skolan igen..

Slänger nog in lite bilder nästa vecka när jag är hemma på lite söta och vakna föl denna gång.

Just det, om någon är intresserad av att köpa en eu-moped så har jag en till salu!


Kommentarer
Postat av: Jennie

hör av dig när du kommer till gbg ;D<3

2009-07-30 @ 13:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0