Arvikafestivalen!!

Jag vet att jag är lite efter. Men nu ska jag iallafall skriva om festivalen. Den var grym!! om man bortser från en del av vädret. Antingen var det 30 grader varmt eller så spöregnade det.
 Men banden var bra (!!), Bob hund och Florence valentine får högsta betyg av mig. Sedan var Korn väldigt bra också! Depeche mode, ett av världens största synth-band var ju också där. Häftigt att se dom men känner att det inte riktigt var min musiksmak.
  Campingen var det inget större fel på, alltid trevliga männinskor man träffar där. Hängde i ett camp där det var en massa folk som jag var kompis med typ i åttan, var väldigt kul att träffa dom igen!! Även en massa gamla klasskamrater hittade man i vimlet också.
 Otroligt mycket folk på festivalen iår, det blev 22500 sålda biljetter + några tusen funktionärer. Festivalen kanske inte är det största i Sverige, men den är sjukt kul att vara på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0