Duktig idiot!

Har varit en otroligt duktig idiot och städat mitt lilla rum idag!

Har även hunnit med att rida Thengill, säger bara att vi kommer få väääldigt dåliga poäng i tölt! När han blir en aning taggad ute så är det bara pass eller galopp som gäller för honom..

Har bara två veckor kvar i skolan nu innan jag sätter mig på natt-tåget hem till Arvika den 18:e! Ska bli så skönt att komma hem och träffa normalt folk igen och komma hem till hästen.

Kan se fram emot vårterminen på många sätt. Dels har jag Hamdir här uppe då, snart studenten, massa festande och ljusare tider med SOL (förhoppningsvis)!



Hamdir som nyinriden (titta inte på min sits...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0