Allt mellan himmel och jord

Har varit väldigt dålig på att uppdatera. Men det har faktiskt hänt ganska mycket sen sist:

- Tävling
- Hemresa (till Arvika)
- Återbesök till Färjestads ATG-kliniken med Sóti
- Julbord med jobbet (Swegon)

Detta är i det stora hela vad som hänt sedan sist så jag har varit lite upptagen. Gick Ganska bra på tävlingen i alla fall. Jag kom 3:a i både V5 och T8 på Thengill, vi vann även julmusttölten!! Haha. Detta hände i Tisadgs, dagen efter (onsdag) så tog jag bussen in till Östersund och liftade sedan med Sanna hem till Arvika. Väldigt skönt att åka bil istället för nattåg måste jag säga!!

När jag kom hem (16.30) så slängde jag i mig lite mat sen var det bara att lasta på Sóti och åka till Karlstad. Där fick vi goda nyheter, Sóti kommer antagligen bli helt återställd till sommaren och han kan nu börja ridas 40 min om f
dagen med korta trav-/töltinslag. En bra julklapp till mamma som har varit ganska deppig över hans skada!

Igår så var det som sagt julbord och bowling med Swegons anställda på Rajjens. Var faktiskr ganska kul. Lite roligt att se hur dom beter sig när dom är lite smått berusade.. Haha

Kommentarer
Postat av: karin h

vad kul att Sóti blir bra igen :D

2009-12-20 @ 21:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0