Wångenlife is back for the last time!

Nu sitter jag i mitt rum på Wången som jag har gjort så många gånger tidigare. Har precis ätit frukost med några morgonpigga människor, resten ligger och sover eftersom vi inte börjar förän klockan två.

För ovanlighetens skull så har jag nästan packat upp alla mina saker, men allt känns lättare när man bara ska vara fast här ett år till. Förhoppningsvis blir det ett trevligt år med många roliga studer.

Nu är ska jag packa upp det sista, duscha, sen bär det av till skolan..

Just det, har äntligen fått träffa Erla igen, lite smårund och inga muskler beskriver henne ganska bra. Hoppas verkligen att hennes skada är borta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0