Jobb.........................

Har haft en jättebra semestervecka!!! Men jag har helt tappat skrivlusten som ni antagligen märkt redan...
Men förhoppningsvis kommer den tillbaka när jag åkt upp till Wången (23/8) igen eftersom jag då inte får lika mycket annat att göra om kvällarna. Då kommer det säkert komma bilder från sommaren också eftersom jag har en massa bilder men inte haft lust att lägga upp dem.

Nu jobbar jag på Swegon en sista vecka sen är jag ledig en vecka. Måste bara hålla ut två dagar till. Skönt att vi har dator på stället där jag jobbar så man kan göra lite annat på nätet som ingen annan märker ändå förutom dom man jobbar med, men de gör likadant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0