Tårtkalas

Idag har vi inte gjort nåt vettigt känns det som. Först mattelektion där jag satt och prata med mamma i telefon och skrev en inköpslista på mat som jag ska äta under lovet. Sen så fick vi tårta av Daniel, våran hovvårdslärare, eftersom vi löste en gåta som han aldrig trodde vi skulle klara av!! Efter det så hade faktiskt jag och Elin nationelt prov i engelska. Och det var ganska bra enligt läraren iallafall. Får väl se vad det blir för betyg på det pratet.

Nu ska jag snart gå på mitt jobb som jag ska jobba på i 11 dagar framöver. Ska jobba på skolan, alltså stallarbete och rida ca. fyra hästar om dagen. Kan bli ganska kul eftersom det tydligen ska bli fint väder nu nådra dagar.
  Blir att rida lite nu, sen upp och duscha, sen in till Östersund!!



Det gäller att ha tungan rätt i munnen Anna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0