"Sovmorgon"

Ja, idag har vi sovmorgon igen. Eller vet inte om vi har det, men vi har två grupper, en som börjar tidigt och en som börjar sent. Nu vet vi inte vilken som ska börja när så då tar alla sovmorgon istället. Ganska skönt att vi kan göra så, lärarna tror jag inte bryr sig speciellt mycket ändå bara vi kommer på någon av lektionerna som är på morgonen så vi inte missar någonting.

Men som vanligt är man uppe tidigt på det här stället. Så jag, Sanna och Anna gick en promenad nu på morgonen. Det var uippfriskande men jag får svårt att prata bra med dom två eftersom de envisas med att prata skånska hela tiden. Man dras med utan att man tänker på det. Vem vet kanske kommer hem med en annan dialekt nu.

Ska hem imorgon med. Ska bli så himla skönt, lite tråkigt att sitta i en buss när det ska bli så varmt ute men jag överlever nog. Pappa kommer och hämtar upp mig i Mora så då får jag se solen en timme innan vi åker vidare hemåt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0