Skoltrött

Alla har varit jättetrötta idag medan jag varit ganska pigg. Men det har varit en väldigt tråkig dag. Inga roliga lektioner och ingen sol, bara massa regn!! Sen så har matteläraren upptäckt att jag är skoltrött. Nehej är jag? Så nu ska jag få göra ett G-prov på detta kapitlet istället så jag blir av med det. Sen skulle jag få kompletera upp det om jag ville senare. Är nog det första bra förslaget han kommer med!!

Men det får jag ta tag i nästa vecka. Nu håller jag ju på att packa alla mina saker inför resan imorgon. Åker ifrån wången klockan nio, sen så får jag vänta nån timme i Östersund innan bussen kommer. Är väl i Arvika halv tio på kvällen om det inte händer något oförutsett!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0