Oseriös?

Har nog haft min mest oseriösa dag idag. Fixade nästan allt jobb imorse sen gick vi och tiggde godis i caféterian, vilket vi lyckades med!! Satt och pratade med hon i cafét och hovsalgar-Daniel, som för övrigt är världens roligaste lärare. Han erkände att islandstvåorna var roligast att ha lektion med på hela skolan också!!! Ett gott betyg.

Var lite "party" igår, men det som hände var att de spelade hög musik folk satt och skrek till varanndra för att höra och vi kollade på discovery! What a party!! Gick upp till mitt rum tidigt och la mig i och sov istället.

Imorgon ska jag och Sanna åka in till Nälden och handla lite. Vi behöver verkligen det eftersom vi lever på påskmust och nudlar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0