Home, sweet home!!

Nu är jag äntligen hemma!!
Jag kom hem vid nio faktiskt, skönt att vara hemma på samma dag som man reser för en gångs skull. Annars brukar jag åka natt-tåget som tar tretton timmar...

Såg inte mycket av den utlovade solen, kände heller inga 23 grader som det skulle vara idag. Snarare runt 13 kanske. Men nu har tv4 lovat mig jättefint väder både torsdag och fredag istället. Hoppas på att dom har rätt så jag blir brun och fin!!

Våren har kommit ordentligt till Värmland. Grönt gräs, utslagna björkar och massa vitsippor. Kan inte bli en bättre omväxling mot Östersund!

Kommentarer
Postat av: kakan

Vad bra :) Jag gillar din blogg också! Men jag visste inte att du skulle vara hemma nu :O hur länge stannar du? Ja, vi får ses! :) Har dock två (om inte tre..) hektiska skolveckor framför mig nu :/

2009-04-29 @ 10:59:41
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0