Helt slut!

Dagen har varit seeeg! Blev lite party som vanligt igår men jag gick och sov ganska tidigt. Redan vid tolv faktiskt. Är inte ett så stort fan av party på vardagar. Men, men det kan ju hända nåt interessant.
Annars har jag dragit på mig en till förkylning, antagligen därför som jag är så seg idag. Men mina underbara vänner förser mig med halstabletter mm.

Imorgon åter vi in till travet för att kolla på STC's krafftsamling som treorna ska vara med i. Wången har ju vunnit några år i rad så dom får försvara titeln nu!!! Det tråkiga är att bussen hem går halv tio på kvällen så jag kommer vara helt död och uttråkad vi det laget. Men man får väl försöka stå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0