Givande?

Måste säga att jag inte har något kul att blogga om nu.

Men jag och Carro jobbar som bara den i stallet och rider hela dagarna. Blir lite jobbigt ibland. Som idag när vi bara gick runt i sömnen och käkade frukost i en timme sen gick vi till caféterian och fikade i en timme till. Vi hade bara tre hästar var att rida idag så det blev en ganska slapp och skön dag, men imorgon har vgi mycket att göra igen!
Imorgon har jag också världens tråkigaste hästar att rida men man får klara sej. Tänka på att man får pengar för att man rider dom! Inte alla ungdomar som får pengar för att jobba i stall så det är ganska smart att man kan jobba här på skolan under lov.

Som jag trodde blev det inget givande inlägg men jag fick skriva av mig lite iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0