Allt och inget

Orkade inte skriva något när jag kom hem igår. Men jag var iallafall i charlottenberg och shoppade lite kläder på eftermiddagen. Sen tog jag årets första cyckeltur till Sandra och höll henne vaken till tolv innan jag cycklade hem igen. Stackarn skulle upp klockan sex på morgonen.

Idag har jag sovit läänge för att vara jag, sen så stekte jag i solen ett tag. Så nu är jag brunröd till färgen. Blir till att sola ryggen imorgon istället!

Mycket folk nere i strandparken också, nästan hela Arvika var nog där. Roligt värre, men poliserna få mycket fylla att ta hand om!! Ska faktiskt vara duktig att sova snart. Känner mig otroligt duktig måste jag säga. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0