Allt är som vanligt

Livet går sakta på landet, som dom säger i "Smala Sussie". Och det kan jag faktiskt hålla med om.

Gick en tur med Viddi förut och gick då på elljusbanan vid kyrkebyskolan. Då kommer det en svettig skolklass joggande där varv efter varv. När vi gått en bit till och mött många elver så ser man Mads stå och skrika på en kulle. Min norska idrottslärare som jag hade i högstadiet. han hade inte ändrat frisyr och han hade till och med samma kläder på sig som han hade för två år sedan!! Livet går långsamt.. Tue att han inte kan plåga mig längre iallafall.

När jag kom tillbaka bytte jag kläder och djur. Blev en ganska lång tur på Sóti och jisses vad varmt det är i Värmland, ändå är inte solen uppe. Kommer bli en sköön dag imorgon om solen tittar fram!!

Nu ska jag laga lite mat åt mig själv (vad tragiskt det låter) sen vet jag inte riktigt. Brorsan kommer hem ikväll också, så jag får väl bråka lite med han!!



Gräset är grönt och hästen glad! I feel good!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0